A bekötés után két héttel még mindig nem működött a net. Pár naponta telefon az ügyfélszolgálatnak, Für Elise vég nélkül, modem reset számolatlanul, rögzítettük a hibát, munkatársunk 72 órán belül felkeresi önöket... Persze nem keresett minket senki, az újabb hívásnál mindig kiderült, hogy a hiba elhárult, a szolgáltatás működik (szerintük). Két hét után felhívtuk a beépített embert, hogy most már csináljon valamit. Másnap jött is egy szerelő, rádugta a lapotpját, belépett a saját jelszavával, és mivel neki ment a net, már vette is volna a kabátját. Szerencsére sikerült illusztrálnom a problémát, hogy a mi gépünkön, a mi jelszavunkkal viszont nem működik, így (kissé tétova) telefonálgatásba fogott a központtal. A hívás közben a központban egyszercsak valamit csináltak, és már működött is. Állításuk szerint nem tudják mi volt a hiba, de ezt ki hiszi el, valami nagy balfékség lehetett.És vajon miért éri meg nekik kiküldeni egy szerelőt abból a célból, hogy betelefonáljon?
Viszont tanulságos, hogy nem csak az ügyfeleket szivatják, a szerelő által használt bennfentes telefonszámon ugyancsak végtelenített Für Elise hallható. :)